Jeśli na co dzień masz dużo stresu, czujesz że Twoje mięśnie są spięte, a twój kręgosłup, plecy, barki czy nogi obolałe to znaczy, że potrzebujesz trochę relaksu i rozluźnienia. Zapraszamy Cię na masaż leczniczy w Lublinie do gabinetu fizjoterapii FizjoMore.

Masaż - Lublin i okolice Poczuj kojącą moc masażu. Zapraszamy do gabinetu fizjoterapii FizjoMore. 690 403 304 Umów wizytę online

Pięć kluczowych zalet masażu

Oto najważniejsze korzyści dla kobiet i mężczyzn:

• Działa uspokajająco na układ nerwowy
  • Poprawia ukrwienie w tkankach i stawach
  • Rozluźnia napięte mięśnie
  • Redukuje negatywne objawy przewlekłego stresu
  • Zmniejsza bóle mięśni i stawów

Masaż dla mężczyzn i kobiet w Lublinie – ile to kosztuje?

Masaż leczniczy realizuje fizjoterapeuta Tomasz Moraczewski. Cena masażu znajduje się w tabeli poniżej.

Fizjoterapia czy masaż – co wybrać?

masaż lublinMasaż to dotyk, który ma zapewnić odprężenie, zmniejszyć powierzchowne napięcie mięśni i bóle wynikające z drobnych przeciążeń. Oferujemy zarówno masaż pleców, jak i wszystkich części kręgosłupa.

Fizjoterapia i rehabilitacja to szereg działań leczniczych, adekwatnych do przewlekłych lub ostrych problemów zdrowotnych. Fizjoterapię poprzedza wnikliwy wywiad i badanie mające na celu dobrać odpowiednią terapię, ponieważ tylko taka ma szansę być dobra i skuteczna. Narzędziami pracy fizjoterapii jest terapia manualna, edukacja pacjenta i zalecenia do samodzielnej pracy w domu.

Dobroczynny wpływ masażu na skórę

W gabinecie fizjoterapii FizjoMore Lublin – masaż leczniczy wykonujemy używając hipoalergicznej oliwki, która nawilża skórę i uelastycznia ją. Dobry masażysta w Lublinie usuwa również obumarłe fragmenty naskórka powodując, że skóra jest gładsza. Wpływa na trofikę skóry i warstwy podskórnej, a tym samym na odprowadzanie z nich zbędnych produktów przemiany materii.

Mam ból pleców, czy powinienem się zapisać na masaż czy na terapię manualną?

Masaż relaksacyjny wykonywany jest bardziej w kierunku odprężenia, zmniejszenia napięcia mięśni, oraz zmniejszenia bólów wynikających z drobnych przeciążeń. Jeśli jednak masz przewlekłe bóle kręgosłupa, doznałeś ostrego urazu, masz bóle promieniujące, mrowienia, drętwienia, lub po prostu twój ból nie odpuszcza wtedy zalecamy zapisanie się na terapię manualną.

W gabinecie FizjoMore w Lublinie pracuje kadra wykwalifikowanych fizjoterapeutów i bardzo dobrych masażystów, która przeprowadzi z Tobą profesjonalny wywiad oraz badanie. Zaplanujemy dla Ciebie terapię która pomoże Ci odzyskać sprawność.

Zrób sobie prezent lub podaruj go bliskiej osobie

Twoje ciało zasłużyło na chwilę relaksu, uwolnij je od napięcia i stresu zapisując się na masaż w Lublinie. W gabinecie FizjoMore możesz kupić Voucher, aby podarować masaż bliskiej osobie na określoną kwotę lub liczbę zabiegów.