Rehabilitacja dorosłych w Lublinie jest kluczowym aspektem w procesie powrotu do sprawności. W obecnych czasach wiele problemów zdrowotnych zaczyna się od małej aktywności ruchowej, siedzącego trybu życia, nieprawidłowego odżywiania się czy dużej ilości stresu. Te czynniki często wyprowadzają organizm ze stanu równowagi i doprowadzają do zaburzenia naturalnej homeostazy. W taki sposób powstają różnego rodzaju choroby i dolegliwości bólowe.

Rehabilitacja dorosłych - Lublin i okolice Skuteczna fizjoterapia dla osób dorosłych. Zapraszamy do gabinetu fizjoterapii FizjoMore. 690 403 304 Umów wizytę online

W gabinecie fizjoterapii FizjoMore w Lublinie specjalizujemy się w problemach zdrowotnych osób dorosłych takich jak:

• Bóle kręgosłupa
  • Bóle rąk i nóg
  • Bóle promieniujące, mrowienia, drętwienia
  • Urazy i stany pooperacyjne
  • Zaburzenia w obrębie blizn
  • Problemy uroginekologiczne kobiet i mężczyzn.

rehabilitacja dorosłych lublin

Na czym polega rehabilitacja dorosłych w FizjoMore?

Rehabilitacja dorosłych często polega na zmniejszeniu napięć mięśniowych oraz poprawie ruchomości stawów. Dzięki temu poprawia się zaopatrzenia tkanek w krew, co przyspiesza procesy regeneracyjne oraz powoduje przywrócenie prawidłowych wzorców ruchowych. Umożliwia to pacjentowi powrót do sprawności fizycznej, zmniejszając ryzyko wystąpienia ponownych kontuzji.

W naszym gabinecie do rehabilitacji osób dorosłych używamy metod takich jak:

• masaż tkanek głębokich
  • mobilizacja i manipulacja stawów
  • drenaż limfatyczny
  • pinoterapia oraz praca w koncepcji dr Radosława Składowskiego
  • terapia w koncepcji osteopatycznej
  • suche igłowanie

Każda terapia poprzedzona jest dokładnym wywiadem oraz badaniem. Pozwala to nam określić przyczynę dolegliwości występujących u pacjenta, a tym samym dobrać dla niego odpowiedni sposób leczenia.