Jeśli masz dolegliwości bólowe, miałeś uraz, operację lub inne problemy zdrowotne których chciałbyś się pozbyć zapisz się na wizytę. Rehabilitacja w Lublinie nie musi oznaczać dużej ilości zabiegów i terapii, aby powrócić do pełni zdrowia. Zapewniamy profesjonalną terapię, która pomoże Ci wrócić do sprawności. W naszym gabinecie fizjoterapii przeprowadzamy dokładny wywiad i badanie, aby skutecznie zdiagnozować i wyleczyć Twój problem.

Rehabilitacja - Lublin i okolice Skuteczna rehabilitacja za pomocą prostych i bezpiecznych terapii. Zapraszamy do gabinetu fizjoterapii FizjoMore. 690 403 304 Umów wizytę online

Oferta zabiegów rehabilitacji

rehabilitacja lublinW gabinecie fizjoterapii FizjoMore w Lublinie posiadamy szeroką ofertę zabiegów rehabilitacji.

Zajmujemy się leczeniem bólu (kontuzji) sportowców, jak również u osób dorosłych zmagających się z urazami każdej części ciała: głowa, kręgosłup (plecy), brzuch, ręce, nogi.

Oferta zabiegów rehabilitacji:

Profesjonalni rehabilitanci w Lublinie

Aby zapewnić Ci najwyższą jakość zabiegów fizjoterapii – rehabilitanci w gabinecie FizjoMore cały czas podnoszą swoje kwalifikacje. Przede wszystkim staramy się być na bieżąco z najnowszą wiedzą na temat fizjoterapii i rehabilitacji i uczestniczymy w kursach, by pomagać jeszcze skuteczniej. Terapię zawsze dopasowujemy indywidualnie do każdego pacjenta.

Mamy doświadczenie w pomaganiu pacjentom w bólu przewlekłym i ostrym. Za pomocą terapii manualnej zmniejszamy napięcie mięśni i powięzi, poprawiamy krążenie w miejscach gdzie ból jest największy. Takie działania umożliwiają przyśpieszenie regeneracji tkanek i szybszy powrót do sprawności po urazach, złamaniach, dyskopatiach a także innych patologiach obejmujących układ mięśniowo-szkieletowy.

W naszym gabinecie oferujemy także fizjoterapię dla kobiet i mężczyzn z problemami intymnymi. Fizjoterapeuta Sara Moraczewska (Pawluk) zapewnia rehabilitację problemów uroginekologicznych w Lublinie. Więcej w dziale – problemy intymne.

Rehabilitacja jako leczenie zachowawcze (bez operacji)

Czasami leczenie operacyjne jest nieuniknione, jednak w wielu przypadkach da się go uniknąć lub odroczyć w czasie przez odpowiednią rehabilitację. W gabinecie fizjoterapii FizjoMore skupiamy się na jak najlepszej drodze powrotu do zdrowia naszych pacjentów. Na podstawie wywiadu i badania pomagamy podjąć decyzję o możliwych sposobach leczenia, które będą dla Ciebie najkorzystniejsze i bezpieczne.

fizjoterapeuta-tomasz-moraczewski-i-sara-pawlukWykonujemy niezbędne testy ruchomości, testy ortopedyczne i badamy pod względem napięć w ciele. Takie działania umożliwią nam zaplanowanie dla Ciebie odpowiedniego, indywidualnego procesu terapeutycznego, który ma szansę poprawić stan zdrowia i być może odroczyć lub uniknąć operacji.

Rehabilitacja i leczenie stanów ostrych

Czy zdarzyło Ci się schylić po coś i zostać w tej pozycji w dużym bólu, który nie pozwala Ci się ruszyć? Jeśli tak to wiesz jak bardzo jest to problematyczne. Zaburzenie to wynika ze stanu zapalnego i przestymulowania układu nerwowego.

Podczas terapii wskazane jest wyciszenie organizmu, a także zmniejszenie stanu zapalnego i obrzęku poprzez techniki drenażowe. Kiedy ból trochę się załagodzi fizjoterapeuta rozpocznie rozluźnianie tkanek i prace nad ich prawidłową ruchomością, a także wprowadzi zalecenia do tego aby takie problemy nie nawracały.
Stany ostre mogą dotyczyć nie tylko kręgosłupa ale także stawów w kończynach górnych i dolnych.

Rehabilitacja i leczenie stanów przewlekłych

Jeśli masz problem który występuje od kilku miesięcy lub nawet lat to taką dysfunkcję można nazwać przewlekłą. Jest ona trudniejsza w leczeniu ze względu na zaburzenia funkcjonalne, które mogą przechodzić w zaburzenia struktury takie jak zwyrodnienia, mocne sklejenia w bruzdach międzymięśniowych oraz wszystkie skutki zaburzenia krążenia. W gabinecie FizjoMore w Lublinie staramy się znajdować przyczyny pierwotne takich zaburzeń aby mogły być one z powodzeniem wyeliminowane.