Ból pleców znowu nie pozwala Ci robić tego co kochasz? Uczucie napięcia w ciele nawraca przy każdym powtarzającym się ruchu? A może właśnie masz uczucie napięcia bólu pleców wtedy, kiedy się nie ruszasz? Bardzo pomocny może okazać się masaż pleców. Lublin – to lokalizacja naszego gabinetu fizjoterapii FizjoMore, gdzie oferujemy profesjonalny masaż pleców. Dobry masażysta może sprawić, że otrzymasz szansę zapomnieć o tym problemie.

Bóle pleców to jeden z najczęstszych przyczyn zgłaszania się pacjentów do gabinetu fizjoterapii. Znacznie utrudnia to funkcjonowanie w życiu codziennym, ponieważ ogranicza jego ruchomość i gotowość do działania.

Masaż pleców - Lublin i okolice Poczuj kojącą moc masażu. Zapraszamy do gabinetu fizjoterapii FizjoMore. 690 403 304 Umów wizytę online

Masaż na bóle pleców i bóle kręgosłupa

Najczęstszym powodem, który może wywoływać bóle kręgosłupa jest siedzący tryb życia. W pracy pozostajemy w pozycji siedzącej, a następnie w ten sam sposób spędza swój czas wolny. Niestety nie jest to zbyt korzystne dla kręgosłupa który bardzo lubi ruch i do niego został stworzony. Kiedy go brakuje mięśnie, stawy i więzadła są gorzej ukrwione. Doprowadza to do sztywności, sklejania się ze sobą warstw powięziowych a tym samym bólu. Masaż pleców ma szansę poprawić ukrwienie w tkankach, a tym samym poprawić ich kondycję i funkcjonowanie. Tak właśnie wygląda profesjonalne leczenie kręgosłupa w Lublinie. W gabinecie fizjoterapii FizjoMore stosujemy masaż pleców, który pomoże Ci w takich właśnie przypadkach i umożliwi Ci powrót do pełnej sprawności.

Dla kogo dedykowany jest jest masaż pleców?

Dużo zależy od słowa, jeśli:

• jeśli długo pracujesz w pozycji siedzącej
  • jeśli odczuwasz napięcie i ból w pozycji siedzącej
  • jeśli czujesz ból podczas jakiegoś ruchu
  • jeśli jesteś przeciążony pracą fizyczną
  • jeśli długo pozostajesz w pozycji stojącej
  • jeśli jesteś sportowcem
  • jeśli na co dzień masz dużo stresu
  • jeśli czujesz się spięty i Twoje mięśnie są napięte
  • jeśli chcesz zaznać odprężenia i relaksu
  • jeśli chcesz zapobiegać problemom bólowym pleców

W jakich bólach pomoże Ci masaż pleców?

• Ból i sztywność pleców po porannym przebudzeniu
  • Ból podczas dźwigania ciężkich przedmiotów
  • Ból podczas schylania/ prostowania się
  • Ból promieniujący do rąk/ nóg
  • Ból występujący po długiej pracy
  • Ból występujący w trakcie lub po długim staniu
  • Ból kręgosłupa lędźwiowego
  • Ból kręgosłupa piersiowego, w rejonie łopatek
  • Ból szyi i karku

Czy masaż pleców jest bolesny?

W gabinecie fizjoterapii FizjoMore w Lublinie zawsze dostosowujemy techniki pracy indywidualnie do Ciebie, biorąc pod uwagę Twój problem zdrowotny. Nowoczesna rehabilitacja może wywoływać ból, ale nie zawsze jest on konieczny do osiągnięcia celu.