leczenie bólu lublinW gabinecie fizjoterapii FizjoMore oferujemy leczenie bólu w Lublinie, a dokładnie:

Dobry fizjoterapeuta leczy przyczyny bólu i dolegliwości, dlatego warto poszukać doświadczonego terapeuty.

Znaczenie wywiadu w leczeniu bólu u pacjentów

W leczeniu bólu kluczowe jest, aby znaleźć jego pierwotną przyczynę, która jest odpowiedzialna za występowanie dolegliwości bólowych. Wynika to z zaburzeń tkanek takich jak mięśnie, więzadła, stawy, powięź, naczynia oraz nerwy.

W gabinecie fizjoterapii FizjoMore terapeuta przeprowadzi z Tobą szczegółowy wywiad.

Kluczowe w leczeniu bólu jest to, aby wiedzieć kiedy on występuje, co go nasila oraz przy jakich ruchach, aktywnościach najczęściej się pojawia. Im podasz więcej szczegółów tym terapeucie będzie łatwiej dotrzeć do źródła Twojego problemu.

Leczenie bólu - Lublin i okolice Fizjoterapia na wszelkie bóle głowy, ramion, brzucha, pleców (kręgosłupa) oraz nóg. Umów się na skuteczny zabieg. 690 403 304 Umów wizytę online

Dobre badanie to podstawa w leczeniu dolegliwości bólowych pacjentów

Żeby zdiagnozować, jaka struktura jest problematyczna terapeuta użyje:

• badania palpacyjnego
  • testów oporowych
  • testów biernej ruchomości
  • testów czynnej ruchomości
  • testów ortopedycznych
  • testów neurologicznych

W badaniu szczególnie ważne jest, aby znaleźć rejony o zwiększonym tonusie mięśniowym ze względu na to, że najczęściej występują one w miejscach zaburzonych o słabym ukrwieniu i zaburzeniach powięziowych.

Planowanie procesu terapeutycznego w celu leczenia bólu

Zadaniem fizjoterapeuty jest wybór odpowiednich metod terapeutycznych w celu przywrócenia prawidłowych napięć w ciele pacjenta. Umożliwia to wpłynięcie na poszczególne tkanki tak, aby zostały one przywrócone do równowagi w swoim działaniu a tym samym powodując wyeliminowanie dolegliwości bólowych.